
Najczęściej zadawane pytania o Kartę Mieszkańca
Kto może posiadać Kartę Mieszkańca?
Każda osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
● Jest zameldowany na stałe w Gminie Kosakowo
● Rozlicza podatek dochodowy w Urzędzie Skarbowym w Pucku
Jak złożyć wniosek o Kartę Mieszkańca?
Najprościej zrobić to przez internet - wystarczy wejść na stronę www.kartamieszkanca.kosakowo.pl, zarejestrować się, a następnie złożyć wniosek o Kartę Mieszkańca.
Rejestracja na urządzeniach mobilnych możliwa jest poprzez aplikację Karta Mieszkańca Gm. Kosakowo.
Wnioski o Kartę Mieszkańca można złożyć też w formie papierowej:
● Urząd Gminy Kosakowo, przy ul. Żeromskiego 69 w Biurze Obsługi Interesanta lub pok.210 p. II, czynny poniedziałek – środa w godz. 7:30 – 15:30, czwartek w godz. 7:30 – 17:00, piątek w godz. 7:30 – 14:00
Dlaczego mój wniosek został odrzucony?
Najczęstszą przyczyną odrzucenia wniosku jest nieprawidłowy załącznik. Po odrzuceniu wniosku zawsze wysyłana jest informacja, co należy poprawić.
Co zrobić w przypadku gdy e-mail do mnie nie dotarł?
W takim przypadku należy sprawdzić spam w poczcie e-mail. Jeśli tam nie będzie wiadomości, prawdopodobnie został wpisany zły adres podczas rejestracji - prosimy o kontakt na adres: kartamieszkanca@kosakowo.pl w celu zmiany adresu.
Co zrobić w przypadku zgubienia lub utraty Karty Mieszkańca?
W przypadku utraty Karty można otrzymać jej duplikat. Wydanie duplikatu Karty wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty w wysokości 10 zł oraz ponownym złożeniu wniosku o Kartę Mieszkańca.
Ile będę czekać na Kartę?
Karta będzie gotowa do odbioru maksymalnie po 14 dniach roboczych od dnia złożenia wniosku formie papierowej lub elektronicznej.
Co zrobić w przypadku, gdy podałem niepoprawny adres e-mail podczas rejestracji?
W tym przypadku prosimy o wiadomość na adres: kartamieszkanca@kosakowo.pl z danymi oraz prawidłowym adresem e-mail. Po zmianie adresu e-mail prześlemy informację o możliwości ponownego zalogowania się na konto.
Jakie przywileje daje mi Karta?
Karta Mieszkańca Gminy Kosakowo to szereg ulg i benefitów skierowanych do mieszkańców Gminy. Oferta ta jest sukcesywnie powiększana. Aktualny wykaz zniżek i benefitów znajduje się w zakładce “Partnerzy”.
Czy członkowie mojej rodziny mogą korzystać z jednej Karty Mieszkańca?
Nie. Każdej osobie przypisana jest indywidualna imienna Karta Mieszkańca. Nie ma możliwości posiadania jednej wspólnej Karty dla wszystkich członków rodziny.
Każda osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:
● Jest zameldowany na stałe w Gminie Kosakowo
● Rozlicza podatek dochodowy w Urzędzie Skarbowym w Pucku
Jak złożyć wniosek o Kartę Mieszkańca?
Najprościej zrobić to przez internet - wystarczy wejść na stronę www.kartamieszkanca.kosakowo.pl, zarejestrować się, a następnie złożyć wniosek o Kartę Mieszkańca.
Rejestracja na urządzeniach mobilnych możliwa jest poprzez aplikację Karta Mieszkańca Gm. Kosakowo.
Wnioski o Kartę Mieszkańca można złożyć też w formie papierowej:
● Urząd Gminy Kosakowo, przy ul. Żeromskiego 69 w Biurze Obsługi Interesanta lub pok.210 p. II, czynny poniedziałek – środa w godz. 7:30 – 15:30, czwartek w godz. 7:30 – 17:00, piątek w godz. 7:30 – 14:00
Dlaczego mój wniosek został odrzucony?
Najczęstszą przyczyną odrzucenia wniosku jest nieprawidłowy załącznik. Po odrzuceniu wniosku zawsze wysyłana jest informacja, co należy poprawić.
Co zrobić w przypadku gdy e-mail do mnie nie dotarł?
W takim przypadku należy sprawdzić spam w poczcie e-mail. Jeśli tam nie będzie wiadomości, prawdopodobnie został wpisany zły adres podczas rejestracji - prosimy o kontakt na adres: kartamieszkanca@kosakowo.pl w celu zmiany adresu.
Co zrobić w przypadku zgubienia lub utraty Karty Mieszkańca?
W przypadku utraty Karty można otrzymać jej duplikat. Wydanie duplikatu Karty wiąże się z koniecznością uiszczenia opłaty w wysokości 10 zł oraz ponownym złożeniu wniosku o Kartę Mieszkańca.
Ile będę czekać na Kartę?
Karta będzie gotowa do odbioru maksymalnie po 14 dniach roboczych od dnia złożenia wniosku formie papierowej lub elektronicznej.
Co zrobić w przypadku, gdy podałem niepoprawny adres e-mail podczas rejestracji?
W tym przypadku prosimy o wiadomość na adres: kartamieszkanca@kosakowo.pl z danymi oraz prawidłowym adresem e-mail. Po zmianie adresu e-mail prześlemy informację o możliwości ponownego zalogowania się na konto.
Jakie przywileje daje mi Karta?
Karta Mieszkańca Gminy Kosakowo to szereg ulg i benefitów skierowanych do mieszkańców Gminy. Oferta ta jest sukcesywnie powiększana. Aktualny wykaz zniżek i benefitów znajduje się w zakładce “Partnerzy”.
Czy członkowie mojej rodziny mogą korzystać z jednej Karty Mieszkańca?
Nie. Każdej osobie przypisana jest indywidualna imienna Karta Mieszkańca. Nie ma możliwości posiadania jednej wspólnej Karty dla wszystkich członków rodziny.